Support

1) Min bruger findes ikke - jeg kan ikke logge ind?

Hvis du har skrevet det rigtige brugernavn, og du får besked om, at din bruger ikke findes, har du sikkert forsøgt at logge ind på det forkerte site. MovieStarPlanet har forskellige sites for de forskellige lande (se listen over lande her).

2) Jeg har glemt mit password?

Hvis du har glemt dit password, skal du trykke på "glemt password"-knappen, hvor du logger ind. Så bliver dit password sendt til din e-mail adresse. Hvis du ikke har en e-mail tilknyttet til din bruger, skal du kontakte Support. Vær venlig at medsende din kvittering for køb af StarCoins og/eller VIP-medlemskab for at dokumentere, at det faktisk er din bruger.

3) Hvordan ændrer jeg mit password?

Klik på ikonet "Indstillinger" i øverste højre hjørne af skærmen for at ændre dit password.

4) Hvordan ændrer jeg min e-mail?

Klik på ikonet "Indstillinger" i øverste højre hjørne af skærmen for at ændre din e-mail.

5) Hvordan ændrer jeg mit navn eller min alder?

Du kan ikke ændre brugernavn eller alder på MovieStarPlanet. Hvis du har indtastet den forkerte alder, så slet din bruger og åbn en ny bruger. Hvis dit brugernavn er dit rigtige navn, kontakt venligst Support.

6) Hvordan undgår jeg automatiske betalinger?

Du slår automatiske betalinger fra ved at klikke på VIP/StarCoins-logoet og derefter gå til "mine betalinger". Her kan du slå de automatiske betalinger fra.

7) Nogen har adgang til min bruger

Hvis du ikke har holdt dit password hemmeligt, kan andre have opnået adgang til din bruger. Klik på "Glemt password?"-knappen, hvor du logger ind, så bliver dit password sendt til dig. Herefter skal du ændre password med det samme. Hvis dette ikke virker, send da kvittering for køb af StarCoins eller VIP-medlemskab til Support. Husk at oplyse dit brugernavn.

8) Hvordan sletter jeg min profil?

Tryk på "Hjælp" (spørgsmålstegnet [?]) i øverste højre hjørne, klik på "Min bruger" og vælg "Slet bruger". Bemærk: Du kan ikke få en slettet bruger tilbage og alle StarCoins på brugeren vil være gået tabt.

9) Hvordan får min slettede bruger tilbage?

Du kan desværre ikke få en slettet bruger tilbage.

10) Jeg kan ikke betale med kreditkort?

Sørg venligst for, at din browser tillader pop-up vinduer og prøv så igen. Det kan også hjælpe, hvis du tømmer din buffer/cache og sletter din internethistorik. Husk altid at få lov af forælder eller værge, inden du foretager køb online.

Bemærk: Et forudbetalt kort virker muligvis ikke.

11) Siden indlæses ikke ordentligt - jeg kan ikke spille, som jeg normalt gør?

Du skal sørge for, at du har den seneste version af Adobe Flash Player på din computer: http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/

Du skal ligeledes have den nyeste udgave af den browser, du bruger, fx Internet Explorer, FireFox, Chrome eller Safari.

12) Der mangler nogle ting på min bruger

Prøv at gå til "Mit værelse", klik på "Rediger mit værelse". Her skulle du gerne finde dine ting under "Genstande". Hvis du mangler et pet, så prøv at se, om det er på Pet-hotellet.

13) Jeg har fået et lock-nummer?

Det betyder, at din computer (IP-adresse) er blevet blokeret fra MovieStarPlanet. Hvis du mener, at dette skyldes en fejl, send da lock-nummeret til Support sammen med en kort beskrivelse af, hvorfor du mener, der må være tale om en fejl. Husk at oplyse dit brugernavn.